Persinformatie

Hartelijk welkom

Hier kunt u persmateriaal over ons bedrijf, onze producten en de actuele nieuwe producten downloaden.

De downloads bevatten foto’s en teksten en worden aangeboden als (gecomprimeerde) zip-bestanden.

bulthaup b Solitaire - Preview

bulthaup b Solitaire is geschikt voor de gehele leefruimte. De b Solitairen scheppen ruimte voor verandering en integreren toch als vertrouwde elementen. Ze worden door u persoonlijk gevormd en groeien met u mee.

bulthaup campus – enable transformation

bulthaup campus – een gebied rond de drinkwaterunit maakt een transformatie mogelijk naar een open, communicatieve, creatieve en daarmee op de toekomst voorbereide onderneming.

Algemene persinformatie

bulthaup b3 – grenzeloze vrijheid voor alle leefruimtes

bulthaup b3 heeft een bijzondere aantrekkingskracht als multifunctioneel keuken- en leefruimtesysteem, dankzij de vele mogelijkheden en de grote vrijheid bij het inrichten – of het nu is als puristisch keukeneiland, als functionele wand, in zwevende uitvoering of grondgebonden. Wat voorop staat is altijd de gebruiker met zijn wensen en behoeftes ten aanzien van zijn leefruimte, een ruimte waarin hij graag zijn tijd doorbrengt, zich thuis voelt.

bulthaup b2 – uit drie elementen ontstaat een keukenwerkplaats

bulthaup b2 is een compleet nieuwe kijk op keuken en ruimte. Een unieke combinatie van keukenwerkbank, keukenwerkkast en keukenapparatenkast voor een onmiskenbaar eigen atmosfeer: sober en helder van vorm, efficiënt en doordacht qua functie.

bulthaup b1 – pure eenvoud en slimme details maken het verschil

Om ons te ontplooien, hebben we leefruimtes nodig die bij ons passen én bij onze leefsituatie. Daarom is de bulthaup b1 'puur keuken'. Een puristisch minimalistische keuken die zich onderscheidt door zijn ingetogen strakheid, met als achterliggend principe: een zorgvuldige vormgeving van elk detail en concentratie op de essentie.

bulthaup communication – centrum van communicatie voor vele gezellige uren

bulthaup communication staat voor de tijd die je samen doorbrengt aan tafel – om te eten, drinken, gezellig samen te zijn met familie en vrienden. bulthaup tafels en banken completeren de bulthaup systemen; samen zorgen ze voor een geheel eigen atmosfeer waarin iedereen zich prettig voelt.

bulthaup accessoires – blikvangers en praktische hulpjes voor uw keuken

De bulthaup accessoires zijn fraaie blikvangers in keuken en woonruimte – en ze zijn ook nog eens een schitterend cadeau voor uzelf of anderen. Ze blinken uit door hun heldere vormgeving en de ambachtelijke, zorgvuldige afwerking tot in het kleinste detail. Ze zijn flexibel en efficiënt in het gebruik en vergemakkelijken de dagelijkse keukenwerkzaamheden.

bulthaup historie – geen toekomst zonder herkomst

bulthaup voelt zich sterk met de geschiedenis verbonden, die voor ons onafhankelijk familiebedrijf in 1949 begon. Vanaf het eerste begin staat bulthaup voor compromisloosheid waar het gaat om kwaliteit, passie in de uitwerking van details, een respectvolle aanpak die zich vertaalt in de ambachtelijke verwerking van de allerbeste materialen, en waarden als ambachtelijkheid en vormgeving. bulthaup is ook in onze overprikkelde tijd een bedrijf gebleven dat is blijven geloven in de waarde van het vragen stellen, van ongebreidelde nieuwsgierigheid.

Perscontact

We stellen u ook graag speciaal op uw persaanvraag afgestemd tekst- en beeldmateriaal ter beschikking. Voor al uw vragen, wensen en suggesties kunt u natuurlijk ook bij ons terecht.